Neohodnoceno

Elektrokoloběžka SXT 1000 XL EEC

Síla motoru1000 W
Kapacita baterie12Ah
Dojezd20 km
Velikost kola (cm)Ø 28
Varianta
Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Zvolte variantu
Kód: 40/CER 40/CER2 40/CER3 40/BIL 40/BIL2 40/BIL3 Zvolte variantu
22 989 Kč 37 029 Kč 43 625 Kč 22 989 Kč 37 029 Kč 43 625 Kč od 22 989 Kč 18 999,17 Kč bez DPH 30 602,48 Kč bez DPH 36 053,72 Kč bez DPH 18 999,17 Kč bez DPH 30 602,48 Kč bez DPH 36 053,72 Kč bez DPH od 18 999,17 Kč bez DPH
Kategorie: SXT
Dojezd: 20 - 40 km
Max.rychlost: 25- 45 km/h
Váha elektrokoloběžky: 25-50 kg
Velikost kola: 11 palců
Výkon: 1000 W
Hmotnost: 30,7 kg
Doba nabíjení: 6h
Rozměry: délka 124 cm , šířka 28 cm, výška 115 cm rozvor 96 cmzdvih podvozku 13 cmvýška, délka, šířka stupačky 27 cm / 48 cm / 28,5 cmvýška sedla (min / max) 84 cm / 98 cm od podlahyvýška lišty rukojeti 110 cm od podlahy
Kola: Ø 28 cm / šířka 9 cm
Motor: 1000W Max. 1280w
Nosnost: 120 kg
Brzdy: Přední a zadní kotoučové brzdy
Baterie: 48eV 12Ah lead acid baterie ( volitlně i li - ion a LiFePo4 )
Konstrukce: Ocel a hliník
Max. rychlost: 45 km/h
Max. dojezd: 20 km ( s volitelnou baterii 30 Ah Li Ion až 60 km) (v závislosti na terénu, stylu jízdy, stavu nabíjení, teplotě a zatížení.)
Výbava: Přední a zadní LED osvětlení, zpětná zrcátka, přední a zadní odpružení, klakson, kompletní dokumentace COC list pro možnost registraci, 2x klíč
Záruka: 2 roky
Elektrokoloběžka SXT 1000 XL EEC
ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA

SXT 1000 XL EEC lze registrovat v registru vozidel, který mu přidělí registrační značku. Skútr pak podléhá pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou motorovým vozidlem (povinné ručení), což je nesporná výhoda při případně způsobené dopravní nehodě. K jeho řízení potřebujete vlastnit řidičské oprávnění pro skupinu AM.

Tato nová vlajková loď dovážená z Německa v sortimentu produktů e-scooters SXT 1000 XL EEC nevypadá jen masivně a nadřazeně, ale také přesvědčuje jeho technickými vlastnostmi. Silný motor 48 V s výkonem motoru 1000 W rozjede SXT 1000 XL EEC tak, že můžete lehce předjíždět mopedy a kola. Zrychlení tohoto modelu je neuvěřitelné a max. rychlost až 40 km/h lze dosáhnout během několika sekund (toto může být zvýšeno přidáním našeho tuningového soustrojí tak, aby koloběžka byla výrazně vyšší než 40 km/h). Ve zdroji napájení elektrického skútru máte možnost volby mezi standardním velkým článkem olověné baterie 48V/12Ah s dojezdem cca. 20 km, 48V/20Ah LiFePo4 (lithiová) baterie s dojezdem cca. 40 km a 48V/ 30Ah Li - Ion (lithiová) baterie s dojezdem cca. 60 km. Výhody lithiových baterií ve srovnání s "normálními" olověnými Lead acid bateriemi jsou zřejmé. Za prvé, váha je pouze asi polovina olověné baterie a další věc je kapacita baterie 20Ah / 30Ah je mnohem větší než kapacita olověných kyselinových baterií, která je pouze 12Ah, což vede k mnohem většímu maximálnímu dojezdu.Mnozí lidé jsou okamžitě odrazeni cenou lithiových baterií - to znamená, že tyto baterie považují za drahé. Důležité je porovnat počet nabíjecích cyklů baterií. Pro standardní olověný akumulátor je počet zatěžovacích cyklů přibližně 250 (tj. lze baterii nabíjet až 250 krát, dokud není třeba vyměnit novou baterii) - lithiová baterie však vydrží až 1500 nabíjení cyklů. Takže pokud se podíváme pozorně, výsledek tohoto porovnání je následující:

Olověný akumulátor 12Ah: 250 nabíjecích cyklů x 20 km dojezd = celková životnost 5.000 km

Lithiová baterie LiFePo4 20Ah: 1 200 nabíjecích cyklů x 40 km dojezd = celková životnost 48.000 km

Lithiová baterie Li-Ion 30Ah: 1500 nábíjecích cyklů x 60 km dojezd = celková životnost 90.000 km

Pokud porovnáme ceny a ekonomické aspekty jednotlivých baterií. Tak celkový dojezd LiFePo4 baterie je 9,6x vyšší než olověné baterie, ale cena je pouze 3,5x vyšší. A lithiová baterie s její očekávanou životností je ještě podstatně levnější než technologie olověných baterií. Výsledek je ještě zřetelnější, pokud porovnáte baterii Li-Ion tak dojezd je 18x vyšší, ale baterie je pouze 5x dražší než olověná baterie.

V porovnání s našimi dalšími skútrovými modely jsme se nezřekli čehokoliv, co se týče zavěšení. SXT 1000 XL EEC také přichází s nastavitelným předním a zadním odpružením, které zaručuje nejvyšší možný jízdní komfort. Jeho vzhled s masivními pouličními pneumatikami sestavenými na exkluzivně černých barvách z lehké slitiny v kombinaci s černým rámem dává celému skútru svůj super sportovní závodní vzhled.

Na přední straně na řídítkách jsme vybavili koloběžkou SXT 1000 XL EHS s rychloměrem LCD, který vždy ukazuje aktuální rychlost, vzdálenost, kterou jste řídili, čas a mnoho dalších věcí. Skútr má také LED přední a zadní světla (včetně přerušovaného světla), stejně jako houkačku.

Bezpečnost je jednou z nejdůležitějších věcí, proto jsme na stroji SXT 1000 XL EEC použili přední a zadní kotoučové brzdy, které zaručují účinné zabrzdění v případě nouze. Pokud jsou brzdové destičky opotřebené, jsou snadno vyměnitelné, aniž byste museli navštívit dealera nebo servis. Náhradní díly máme k dispozici.

Stejně jako u všech ostatních modelů SXT Scooter můžete za několik sekund sejmout sedlo i na tomto modelu. Po vyjmutí sedadla se může koloběžka složit pro snadnou a bezpečnou přepravu skútru z bodu A do B. Také sklápěcí mechanismus činí model SXT1000 XL EEC extrémně malý a nabízí možnost uložení v každém koutě bytu, uvnitř kufru auta,karavanu nebo lodi. Je to jen perfektní inteligentní mobilní vozidlo s mnoha způsoby využití.

Každý model je dodáván s označením COC (certifikát EU, který umožňuje registraci v registru vozidel ČR) - s tímto dokumentem můžete snadno zaregistrovat a pojistit koloběžku, abyste ji mohli legálně používat na veřejných komunikacích. Vezměte prosím na vědomí, že tento model musí být pojištěn a registrován, aby mohl být legálně využíván.

Systém sedla se systémem Click & Lock - vylepšené uzamykání sedla - nyní je sedlo 100% zajištěno a pevně nasazeno na skútru a může se namontovat za několik sekund a znovu vyjmout. Blokování probíhá pomocí nožní páky.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení